BigTruck's Fan Page

BOD Scripting

Adding doors

PUERTAS.PY FILE SYNTAX

import Bladex
import Doors
import Levers
import Locks
import Objects
import Sounds
import Button
import ReadGSFile
import AuxFuncs
import darfuncs
import Stars

############################################################
####---------------------- Door 1 ---------------------#####
############################################################

#########################################
# definitions open/close from DefFuncs #
#########################################

def Abredoor1():
door1.OpenDoor()
def Cierradoor1():
door1.CloseDoor()

#########################################
# create the door #
#########################################

door1=Doors.CreateDoor("door1", (0,-3000,14500), (0,1,0), 500, 4300, Doors.CLOSED)

door1.opentype=Doors.UNIF
door1.o_med_vel=-800
door1.o_med_displ=3800

door1.closetype=Doors.AC
door1.c_init_displ=3800
door1.c_med_vel=8000

########################################
# Action of lever to open door #
########################################

palanm1=Levers.PlaceLever("PALAm1",Levers.LeverType3,(-1900,-4000,13000),(0.495618,0.504344,-0.495618,0.504344),0.
palanm1.mode=1

palanm1.OnTurnOnFunc=Abredoor1
palanm1.OnTurnOnArgs=()

palanm1.OnTurnOffFunc=Cierradoor1
palanm1.OnTurnOffArgs=()


############################################################
####---------------------- Door 2 ---------------------#####
############################################################

#########################################
# definitions open/close from DefFuncs #
#########################################

def Abredoor2():
door2.OpenDoor()
def Cierradoor2():
door2.CloseDoor()

#########################################
# create the door #
#########################################

door2=Doors.CreateDoor("door2", (11600,-6000,12000), (0,1,0), 500, 4300, Doors.CLOSED)

door2.opentype=Doors.UNIF
door2.o_med_vel=-800
door2.o_med_displ=3800

door2.closetype=Doors.AC
door2.c_init_displ=3800
door2.c_med_vel=8000

########################################
# Action of lever to open door #
########################################

palanm2=Levers.PlaceLever("PALAm2",Levers.LeverType3,(10000,-7000,13900),(0.707000,0.707000,0.0,0.0),0.0)
palanm2.mode=1

palanm2.OnTurnOnFunc=Abredoor2
palanm2.OnTurnOnArgs=()

palanm2.OnTurnOffFunc=Cierradoor2
palanm2.OnTurnOffArgs=()


############################################################
####---------------------- Door 3 ---------------------#####
############################################################

#########################################
# definitions open/close from DefFuncs #
#########################################

def Abredoor3():
door3.OpenDoor()
def Cierradoor3():
door3.CloseDoor()

#########################################
# create the door #
#########################################

door3=Doors.CreateDoor("door3", (9000,-9000,500), (0,1,0), 500, 4300, Doors.CLOSED)

door3.opentype=Doors.UNIF
door3.o_med_vel=-800
door3.o_med_displ=3800

door3.closetype=Doors.AC
door3.c_init_displ=3800
door3.c_med_vel=8000

########################################
# Action of lever to open door #
########################################

palanm3=Levers.PlaceLever("PALAm3",Levers.LeverType3,(10900,-10000,2000),(0.495618,0.504344,0.495618,-0.504344),0.0)
palanm3.mode=1

palanm3.OnTurnOnFunc=Abredoor3
palanm3.OnTurnOnArgs=()

palanm3.OnTurnOffFunc=Cierradoor3
palanm3.OnTurnOffArgs=()


############################################################
####---------------------- Door 4 ---------------------#####
############################################################

#########################################
# definitions open/close from DefFuncs #
#########################################

def Abredoor4():
door4.OpenDoor()
def Cierradoor4():
door4.CloseDoor()

#########################################
# create the door #
#########################################

door4=Doors.CreateDoor("door4", (-2750,-12000,3000), (0,1,0), 500, 4300, Doors.CLOSED)

door4.opentype=Doors.UNIF
door4.o_med_vel=-800
door4.o_med_displ=3800

door4.closetype=Doors.AC
door4.c_init_displ=3800
door4.c_med_vel=8000

########################################
# Action of lever to open door #
########################################

palanm4=Levers.PlaceLever("PALAm4",Levers.LeverType3,(-1000,-13000,1100),(0.000000,0.000000,0.707107,-0.707107),0.0)
palanm4.mode=1

palanm4.OnTurnOnFunc=Abredoor4
palanm4.OnTurnOnArgs=()

palanm4.OnTurnOffFunc=Cierradoor4
palanm4.OnTurnOffArgs=()



########################################
# other stuff 4 later #
########################################

#def Abrepuertasag():
# puertasag1.OpenDoor()
#def CierraPuertasag(sectorindex,entityname):
# if entityname=="Player1":
# #puertasag1.CloseDoor()
# ptatrampa.CloseDoor()
# serB1.OnEnter=""

#def Abreptapie():
# ptapie.OpenDoor()
# Bladex.ExeMusicEvent( Bladex.GetMusicEvent("ABREPTAFINAL") )
# Bladex.ExeMusicEvent( Bladex.GetMusicEvent("empty") )

########################################

#sspl33=Bladex.GetSector(-79754.3550954, -7868.72272905, 66913.56)
#sspl33.OnEnter=CierraPuertaLlave33

########################################